خانمها کی میتونه سونو رو برام ترجمه کنه

تصویر
۶ پاسخ

کجا جنسیت رو زده من نفهمیدم؟

چ دخمل نازی

همه چیز خوب ntعالی جنسیت دختر طول سرویکس۳۸ همه چیز عالی

انتیت یک و نیم
جفتت خلفیه
۱۲هفته و ۶روزی
سرویکست ۳۸ هستش
جنسیت دختره
ضربان قلبشم ۱۶۱ و نرماله
خوبه همه چیز خداروشکر

طبق سونو ۱۲هفته۶ روزته
بچت دختره
تاریخ زایمانت۷ دی
بقیه چیزاشم نرمال

عزیزم یاسوجی؟ پیش میرزایی دادی سنو‌رو؟

سوال های مرتبط

مامان 🧒آیهان.آوینا👶 مامان 🧒آیهان.آوینا👶 ۶ ماهگی
مامان ریهام😍 مامان ریهام😍 هفته هجدهم بارداری