بنظرتون نی نیم دختره یا پسر؟؟؟؟؟؟

تصویر
۲۰ پاسخ

انگار انتن داره فکنم پسره

دختره

نمیدونم خودم همش حس میکنم مامان یه پسر م حس دخترونه ندارم .شوهرم عاشق دختره ولی

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

صددرصد دختره

بدون خیچ منطقی حس کردم پسر

دخترهههه

سلام مامان گُلا
امروز انتی دادم خدا رو شکر اوکی بود
برا جنسیت گفت هنوز کامل شکل نگرفته اما ۸۰ درصد دختره احتمال داره اشتباه تشخیص داده باشه؟

پسره

احتمال نداد؟

چقد عکس واضح و شفاف. سرش به دختر میخوره ولی وسط پاهاش به پسر😁

داد میزنه پسره

پسره.

دختره

بفرما

تصویر

دختر

فقط ب ببل بچه مشخص میشه
اگه کیسه بیضه و ببل داره پسره
اگر صافه و ببل دخترونه داره دختره
ربطی ب کله و پیشونی نداره
من بچم گرد گرد بود میگفتن دختره

پسره انگار. من یه بوبول میبینم🤪

دختر🐣❤

دختره

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نلین🐣❤️ مامان مامان نلین🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🐣🤗 مامان جوجه طلایی🐣🤗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Aram مامان Aram هفته نوزدهم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا💓💓💞💕 مامان آوا💓💓💞💕 ۸ ماهگی
مامان فندوق 🩵دیار مامان فندوق 🩵دیار ۴ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۴ ماهگی
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی