سلام مامانا بنظرتون نی نیم دختره یا پسر؟

تصویر
۱۵ پاسخ

دختره

فک نکنم.هوش مصنوعی گفت دخترهذ

پسرههه

سلام گلم خوبی یه پیج هست هم اینستـا روبیکا وایتا تشخیص جنسیت انجام میده از سونوگرافی ازمایش بتا و تشکیل قلب یا هرکدوم که داری پیامش بده کمکت میکنه
اینستا روبیکا ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

عزیزم هزینه آن تی چقدره؟

مبارکه پسر

سلام سنو آنتی رفتی

خیلی کوچولو عه ولی انگار پسرههه

احتمال خیلی زیاد پسره

الهی آمممممممین عزیزدلم

آخ آخ خدددددددددا چه گوگولی
دعا کن منم ببینم این صحنه رو 🥺🥺🥺🥺

گفت هنوز خیلی کوچولو

اخییی انگار ی کاکول پسرع🥲

عزیزم ان تی احتمال داد؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نلین🐣❤️ مامان مامان نلین🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کشفدوزک مامان کشفدوزک ۵ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان Aram مامان Aram هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان النا 💖💖💖 مامان النا 💖💖💖 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری