برا من ۳۱ بود از همون اول و ۳۱ موند تا اخرش سرکلاژم نشدم استراحت چندانیم نداشتم خدا خودش رحم کرد به حال من😐
برا من ۳۱ بود از همون اول و ۳۱ موند تا اخرش سرکلاژم نشدم استراحت چندانیم نداشتم خدا خودش رحم کرد به حال من😐
برا من ۳۱ بود از همون اول و ۳۱ موند تا اخرش سرکلاژم نشدم استراحت چندانیم نداشتم خدا خودش رحم کرد به حال من😐
برا من ۳۳بود از ان تی متوجه شدم .خب بچه اولم بود و کار خاصی نمیکردم.پس استراحتم خوب بود
مگه واسه بچه اولت طولت چندبود؟
بره منم تا اخر ۳۰ موند
استراحت نکردن ۴ ما ه اول سر کارم میرفتم
اینقدنگران نباش استراحت کن همه تایپیکات طول سرویکسه معلومه خیلی تو فکرشی کم باشه چاره داره
منم انتی گف ۳۳ایشالا تااخر همین بمونه دیگ
بد نیست ولی رعایت کن برامن ۳۰بود از ۳ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.