بچها کیا طول سرویکسشون ۳۳.....کم نیس

۹ پاسخ

برا من ۳۱ بود از همون اول و ۳۱ موند تا اخرش سرکلاژم نشدم استراحت چندانیم نداشتم خدا خودش رحم کرد به حال من😐

برا من ۳۱ بود از همون اول و ۳۱ موند تا اخرش سرکلاژم نشدم استراحت چندانیم نداشتم خدا خودش رحم کرد به حال من😐

برا من ۳۱ بود از همون اول و ۳۱ موند تا اخرش سرکلاژم نشدم استراحت چندانیم نداشتم خدا خودش رحم کرد به حال من😐

برا من ۳۳بود از ان تی متوجه شدم .خب بچه اولم بود و کار خاصی نمیکردم.پس استراحتم خوب بود

مگه واسه بچه اولت طولت چندبود؟

بره منم تا اخر ۳۰ موند
استراحت نکردن ۴ ما ه اول سر کارم میرفتم

اینقدنگران نباش استراحت کن همه تایپیکات طول سرویکسه معلومه خیلی تو فکرشی کم باشه چاره داره

منم انتی گف ۳۳ایشالا تااخر همین بمونه دیگ

بد نیست ولی رعایت کن برامن ۳۰بود از ۳ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی