۱۸ پاسخ

پسرونس بیشتر

بله اما چون پروانه اس دخترانه طور تر

عزیزم چه نازه
منم برم ان تی یه چیز کوچلو میگیرم ان شالله

واییییی عزیزم مبارک باشه چه خوجله🥰🥰🥰
به سلامتی ازش استفاده کنه نی نی🥹🥹🥹

گلم ان تی رفتی؟

مبارکههههههه عزیزم ب سلامتی

اره ب هر دو مبخوره

مبارکه

وای یادش بخیر منم اولین چیزی که برای پسرم خریدم یه پستونک بود. مبارکش باشه❤️🥰

پستونکه اره؟ والا اگه پستونکه دختر پسر نداره انقد دیگه مهم نیست😁

مبارک گلم‌کاملا اسپرته دختر پسر نداره😍♥️

جاااان😍😍😍من فعلا چیزی نگرفتم براش منتظرم برم سونو ان تی

چه خوشگله مارک چیه چند گرفتی
انشالله صحیح و سالم همونی میشه که دلت میخواد

اره عزیزم انشالا به سلامتی استفاده کنه نینیت🧸❤️

واااییی چه گوگولی🥹😍😍😍 بعععله که میخوره خیلیم قشنگه🥰

ای مادر 😍برا منم دعا کن 🫠

بیشتر پسرونس🥰

اخی ننه چ‌خوشگله مبارکش باشع😍♥️

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی💙 مامان توت فرنگی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری