سلام علیکم
این متن با دقت بخوان
طبیب یا پزشک خدای انسان نیست که انسان ناامید کند اگر خداوند دردی به بندش داده حتما درمانش هم داده پزشکان خیانت بزرگی در حق انسانها میکنند
درصورتی که خداوند شفا را در طبیعت آفریده بنده اطلاع دارم برادران و خواهران زیادی داخل این برنامه گهواره چشم انتظار یک درمان ساده هستن ولی علم پزشکی مانع درمان این عزیزان شده درمان در طبیعت خداوند بزگ است
همینطور که پرندگان خزندگان از گیاهان استفاده میکنند هیچ کدام از این موارد مشکل نازایی ندارند
هر نوع غذایی که خداوند برای شما افریذه استفاده کنید که شفا در گیاهان است
روزی که غذای انسان شیمیایی شد باعت شد این همه بیماری زیاد شود قرص شیمیایی عمل جراحی خداوند اینها برای ما نفرستاده اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود این همه عمل جراحی نبود عمل چشم گوش بینی تیروئید کبد معده روده کمر رحم پروستات و غیره
اسپرم اهدایی و رحم اجاره ای
نظر بنده طب گیاهی طب خداست پناه ببرید به خداوند بزرگ
طبیب محمدی
09013308696
درد پریودی دردناک حتی اگر پریودی منظم باشه،لخته های خون تو پریودی ،ریزش مو ،در اوردن مو ضخیم رو سینه ها ،شکم،ممکنه رو صورت نباشه،بدخلقی،وقت پریود ،و یا چند روز قبلش ک همون دوره pmsمحسوب میشه ،قطع شد پریود در روز چهارم پریود و شروع دوباره در روز ۵و ۶,لکه بینی قبل و بعداز پریود ،بی خوابی ،استرس،کورتیزول بالا،چاق بودن شکم ،وتاجایی ک اطلاع داشتم گفتم برای شفای همه ۱۰تا صلوات بفرستید لطفا ممنون
من پریودام منظم حتی زود تر هم میشم ولی چاقی شکم دارم ...و باردارم عم نمیشم حالا نمیدونم تبلی دارم یا نع دکتر هم چیزی نگفت ولی قرص واسع تبلی دادع
من تنبلی تخمدان داشتم پریودام به شدت نامنظم بود ،چاقی شکم دارم ،موهای زیر چونه ام ب شدت زبر و زیاد بود هم چنین موهای بدنم ،ریزش مو داشتم
پریودی نامنظم
ریزش مو
بد خلقی
پریودگی نامنظم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.