علائم تنبلی تخمدان چیه ؟؟؟

۶ پاسخ

من دارم ولی علائم خاصی ندارم
ولی درکل تجمع چربی شکمی، موی زائد ، پریود نا منظم یا پریود کوتاه مدت یعنی مثلا ۷ روزس ۳روزه تموم شه یا خون قهوه ای خیلی تیره داشته باشی همش ، جوش و ریزش مو

سلام علیکم
این متن با دقت بخوان
طبیب یا پزشک خدای انسان نیست که انسان ناامید کند اگر خداوند دردی به بندش داده حتما درمانش هم داده پزشکان خیانت بزرگی در حق انسانها می‌کنند
درصورتی که خداوند شفا را در طبیعت آفریده بنده اطلاع دارم برادران و خواهران زیادی داخل این برنامه گهواره چشم انت‌‌ظار یک درمان ساده هستن ولی علم پزشکی مانع درمان این عزیزان شده درمان در طبیعت خداوند بزگ است
همینطور که پرندگان خزندگان از گیاهان استفاده می‌کنند هیچ کدام از این موارد مشکل نازایی ندارند
هر نوع غذایی که خداوند برای شما افریذه استفاده کنید که شفا در گیاهان است
روزی که غذای انسان شیمیایی شد باعت شد این همه بیماری زیاد شود قرص شیمیایی عمل جراحی خداوند اینها برای ما نفرستاده اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود این همه عمل جراحی نبود عمل چشم گوش بینی تیروئید کبد معده روده کمر رحم پروستات و غیره
اسپرم اهدایی و رحم اجاره ای
نظر بنده طب گیاهی طب خداست پناه ببرید به خداوند بزرگ
طبیب محمدی
09013308696

گاهی علامت خاصی ندارد گاهیم داره چکاب بهترین راه واسه فهمیدنش
و برای اینکه جلوگیری کنی از اومدنش هم اصلاح سبک زندگی هست

و گاهی هیچ علامتی نداره فقط با ازمایش ذخیره تخمدان مشخص میشه

به شیرینجات هم علاقه داری

پریودیه نامنظم. موی زائد جای چونه و جوش صورت و اضافه وزن.

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان خوش قلب مامان خوش قلب قصد بارداری