خانما کره بادام زمینی ازکی بدیم؟

۵ پاسخ

من تاحالا ندادم به دخترم

من یکسالگی بهش کره بادوم زمینی دادم بشدت حساسیت داد کل بدنش دون دون قرمز شد

خیلی حساسیت زاعه حتی واسه آدم بزرگا، حتما با دکتر مشورت کن و تست بگیر از نینی

عزیزم از ۷ یا ۸ ماهگی مجازه ولی با تست حساسیت و بصورت کم روی نون
قاشقی نباید بدی خطر خفگی داره

زیر یکسال ممنوعه ب شدت حساسیت زاست

سوال های مرتبط

مامان میثم 🐣🍃 مامان میثم 🐣🍃 ۲ سالگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۱ سالگی
مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی