۵ پاسخ

😐nt برای دوازده هفته نبود مگ؟

یکم بچه ریزه میزست . سونوی داپلر ندادی عزیزم ؟
بارداری اولته ؟

ممکنه بخاطر خون رسانی باشه ک دکترت میده

بنظرم سن شروع اخرین پریودی فقط ملاک

انتی دقیق هست
بقیه سونو ها برحسب رشد بچه هستن

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی