از چند هفتگی ب شکم و کمر نخوابیم؟

۹ پاسخ

ماه های آخر لگنت از درد میخاد بترکه
بس ب پهلو میخابی

من 6هفتنگی فهمیدم باردارم خودمو عادت به پهلو دادم ولی زیادی به پهلو بودم لگنمو کمرم درد میکنه الان جوریم زیاد نمیتونم به پهلو بخابم باید به کمر بخابم جای تخمدانمم درد میگره🥺

۲۰هفته ب بعد

شکم از الان
ولی کمر تا ۲۰ هفته میتونی

مگ الان میشه ب شکم خابید؟

خیلی زود نخاب چون از لگن درد دیوونه میشی اصلش ۱۶ هفته به بعد بعضیا هم میگن ۲۰ هفته به بعد ولی من ترسیدم از ۱۶ هفته دیگه به پهلو خوابیدم الان تا میتونیییی لذت ببر 🥲😂

من ک ب پهلو میخوابم جدیدا لگنم درد میگیره

خیلی خوبه اگه از همین الان عادت کنی گلم

از ۱۲ هفتگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان گل پسریم مامان گل پسریم هفته بیست‌وهشتم بارداری
گوهر گوهر قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان سولماز مامان سولماز هفته سیزدهم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری