بچه ها از چند هفتگی رو ب شکم نخابیم

۷ پاسخ

اصلاً روبه شکم مکروه هست درست نیست بخوابی

من از موقعی که فهمیدم باردارم نخوابیدم

من از اول نخوابیدم البته کلا این مدلی نمیتونم بخوام چون بعدش کمر درد میشم
یا طاق باز یا به پهلو

من همش رو شکم میخوابم اصلا نمیتونم ی جور بخوابم

اصلا ربطی نداره هر جوری ک دوستداری بخواب ولی ماهه آخر دیگ خودت نمیتونی بخوابی چون شکم ویاد جلو و جا نداری ..از دکترتم بپرسی هم همینو میگ

دیگه یواش یواش عادت کن من از همون اول نخوابیدم

منم امشب حواسم نبود یهو از خواب بلند شدم دیدم روی شکم خوابیدم نگران یکم مشکلی به وجود نمیاد یک بار حواسمون نباشه

سوال های مرتبط

مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا_امیرحسین مامان لیانا_امیرحسین ۴ ماهگی
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان محمدعلی.  امیر علی مامان محمدعلی. امیر علی هفته نوزدهم بارداری