۳ پاسخ

همه چی بده درحد کم من پسرم گریه میکرد برا خربزه والا بهش دادم شکر خدا اتفاقی نیافتاده

ن چ عجلیه

نه
انگور از نه ماهگی مجازه

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی