خانما از کی میتونم به دخترم انگور بدم

۵ پاسخ

من اولین بار ۸ ماهگی دادم بش
اسهال شد
دیگ بش ندادم

من امروز دادم واسه اولین بار ولی زده بود بعداز ۷ ماهگی مجازه

از ۹ ماهگی

ندی بهتره انتی هیستامین داره بچ زودسرمامخوره

والا منم میترسم هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی