۳ پاسخ

شیره انگور فایده ای نداره قند خالیه

من تو فرنی و حلیمش میریزم

من برا دخترم تو فرنی می‌ریختم....براش با آرد برنج و کره کاچی و حلوا درست میکردم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی