۵ پاسخ

من روز ۱۶ دیگه طاقت نیاوردم رفتم آزمایش دادم و منفی بود اما دو روزه از پریودم گذشته هنوز خبری نیست

این ماه اکثرا منفی شدن منم منفی شدم

مگه چهارده روزبدپری نمیشی چجوری6روزدیگه داری

یکم صبر کن گلم

چرا اینقد زود بی بی چک زدی؟
من دو روز قبلش زدم منفی شد 🤕
الان امروز موعدمه و هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری