۸ پاسخ

از ته قلبم برای اونایی که چشم انتظارن و خیلی وقته هر کاری میکنن نتیجه نمیگیرن دعا میکنم بحق فرق شکافته حضرت عباس نتیجه بگیرین و معجزه ای در حقمون بشه 🤲

روز ۱۶بزن دوباره

ناامید نشو
حالا خداروشکر یکی داری پس ماهایی ک واسه اولی چند ماهه اقدامیم چیکار کنیم

اگه خدابخوا بده خیلی آسون بی دردسر می
ده واگه نخوادب ه هرخاکی میخوای توسرت بریز من که ازبس راههای زیادی رفتم ونتیجه نگرفتم دیگه بریدم

دقیقا من هم همین نصمیمو گرفتم هرکاری کردم نشد دیگه خسته شدم گوربابای بچه بدتر اعصابمو داغون کردم ازبس برنلمه ریزی برنامه ریزی .انتظار انتظار خودم پس چی چقد غصه بخورم بدرک که نشد هرماه بهد پرید شدم کلی عزاداری میکنم وغصه میخورم دیگه خسته شدم اصلا گذشت کردیم نخواستیم بابا نخواستیم .
مردم بزور ناخواسته حامله میشن میرن هزاربلاسرخودشون میارن وسقط میکنن ولی نمیدونم چرا خدا به ما قهرش،گرفته

منم دوروز دارم تا موعد امروز سیزده ازادسازیم اما نزدم گفتم صبر کنم تا تاخیر بخورم

هنوز زوده بزار حداقل بشه ۱۵ روز

چند ماهه اقدامی

سوال های مرتبط

مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته ششم بارداری