مامانا روروئک واسه چند ماهگیه؟

۴ پاسخ

ازوقتی بتونه قشنگ بشینه که کمرش اذیت نشه

من الان میذارم ولی زیاد نمی مونه گریه میکنه میگه درم بیار 😂

من از ۴ ماهگی استفاده میکنم

میگن که شش ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۱ ماهگی