۱۶ پاسخ

دختر 👌👌👌👌

پسره.

بچه ات پسره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

دختره

دختره

دخملو

احتمال هیچی نداد دکترت سلام حس میکنم پسره، ای خدت دعام کن منم دوهفته بعد میرم نی نیم اینجوری بزرگ شده باشه خیلی نگرانم اصلا هیچی حس نمیکنم که بدونم باردارم

کوره ولا

کچه

دخمل

ایییی به میوانت بم 🥺🥺🥺ولا احساسم دکم کوره وک کچی من ناچه

دختره 🫠

حس میکنم دخترع🥹

از تشخیص جنسیت هیچی سر در نمیارم میگم دختر
ان شاء الله هر چه هست سالم باشه

دختره!

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم💙 مامان دخترم وپسرم💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لنا💖 مامان لنا💖 ۲ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند مامان مامان قند مامان ۷ ماهگی
مامان نیان مامان نیان ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🤍🌱👶 مامان امیرعلی🤍🌱👶 ۳ ماهگی
فرشته فرشته قصد بارداری
مامان آیهان و دلوین🩷 مامان آیهان و دلوین🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رها مامان رها هفته بیستم بارداری
مامان پریناز و تودلي مامان پریناز و تودلي هفته نوزدهم بارداری