۱۳ پاسخ

از ۸ هفته به بعد اخییی😔

🥲زوده گلم

اره بابا من ٧ هفتم بود مسافرت بودم نمدونسم باردارم😶

بله عزیزم من الان ده هفته هستم همچین علائمی ندارم هنوز

اره از هفت هفته به بعد علائم میاد سراغت

منم همینطورم فقط علایم کم تهوع اصلا

خودتو برای اینده حاضر کن

اره خیلی زوده من از ۹ هفته ویارم شروع شد

ب دلیلی ک من ک وارد ۵ ماهگی شدم هنوز علائم ندارمممم
منتظر علائم نباش بارداری ربطی،ب علائم نداره

آره گلم بعضیا اصلا علائم ندارن
من الان ۱۸ هفته‌ام و علائم نداشتم از اول

اره عزیزم منم تا ۸هفته علائم نداشتم

هنوز زوده

اره هنوز زوده هفت هشت هفته پیدا میشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری