شیرخشک ببلاک 3 و گیگوز3 یبوست نمیاره؟

۴ پاسخ

دخترم اپتامیل میخورد واسه یبوست دکتر عوض کرد گیگوز داد

ببلاک ۳ اصلا ،دختر من ببلاک میخوره

گیگوز اصلا یبوست نمیاره انفاقا روش نوشته که چقد سبکه

دختر من ببلاک میخوره نه خداروشکر خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🧸رادین👶🏻🍼 مامان 🧸رادین👶🏻🍼 ۱۵ ماهگی
مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی