۳ پاسخ

بستگی ب خوده بچه داره
ب بچه منکه نساخت و اسهالش کرد

خوب بوده بنظرم به بچه بستگی داره که کدومو بخوره بیوفته بهش

اصلأ وزن نمی‌ده

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری