علائم سرویکس پایین چیه؟؟

۴ پاسخ

عزیزم چکار کردی باردار شدی شوهرت ضعیف نبود فقط تنبلی داشتی ؟ من با پریود منظم تنبلی دارم

علایم که نداره تو سونو نشون میده من راه زیاد میرم یا خیلی سرپا وایمیسم زیرشکمم تیر میکشه

من دل درد و کمر درد بودم فشار تو واژن

علائمی نداره با سونو مشخص میشه
بعضی اوقات شاید درد زیاد کمر و دنبالچه باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته هجدهم بارداری