درسته میگن شرق تهران و زدن؟ کجا رو زدن؟

۳ پاسخ

خدایا خودت بخیر بگذرون🤲

میزنن همه جارو ولی پدافندا نمی‌ذارن بخوره زمین

همه جارو داشتن میزدن ما غربیم تا ۱۰ دقیقه پیش اینجا هم میزدن ولی پدافند میترکونتشون

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۵ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ سالگی
مامان baby joni مامان baby joni ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۱ سالگی