راس میگن که توی یک سال و ده ماهگی راحت تر میشه از شیر گرفت تا خود دو سالگی؟

۲ پاسخ

منم شنیدم از ۱۸ ماهگی تا ۲۱ ماهگی بهترین زمان از پوشک گرفتن و از شیر گرفتنه
طبق تجربه‌ی گذشتگان
ولی علم الان میگه دوسال تا دوسال و شش ماه🫠

هر بچه ای متفاوته نمیشه اصلا نظر داد

سوال های مرتبط