۹ پاسخ

والا آنتی یه من گفت پسر ولی دختر بود بچم

۵۰.۵۰حسابش کن اگرپسرگفته باشه خطاش کمتره ولی اگردختراحتمال خطاهست

پس۱۵هفتگی برو درمونگاه هرجا بری جنسیت میگن بت

خب ۳هفته ویگ میری انومالی دیگ تحمل کن اونجا ۱۰۰ درصده بچه اولته؟

عزیزم جواب آزمایش انتی تو واسم میفرستی؟

مال من هردو بچه‌م صددرصد درست بود

من که اصلا انتی رو قبول ندارم بهم بگن ب هیچکی نمیگم‌حتی شوهرم تا خود آنومالی که صددرصد باشع

با احتمال بهت میگن.اگر پسر باشه دقیق بهت میگن

۶۰ درصد

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمبین ‌ مامان محمدمبین ‌ ۴ سالگی