۵ پاسخ

امپول ریه دیگه واسه چی وقتی۳۷ هفتته؟

منم سه تا سه شنبه هفته ی پیش زدم سه تاشم روز بعدش اما هر هفته پروژسترون میزنم الان هفت هفته س میزنم فردا هم هشتمین باره میزنم

برای چی وقتی ۳۷هفته هستی

منم ٣تا ديشب زدم ٣تاهم امشب ميزنم

نه من ۳تا دیشب زدم ۳تا پریشب

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی