خانما تیروئیدم 3.03 چطوره؟

۱۰ پاسخ

اگر تیرویید داریو قرص میخوری نرماله عزیزم

باید بری تحت نظر باشی گلم

سلام عزیزم
حتما دکتر غدد برو

توبارداری

چطوره؟؟؟

برای من ۵ بود الان شده ۲؟؟؟

باید حداقل 2.5باشه قرص مصرف میکنی؟

باید بری دکتر گلم تو بارداری یکم زیاده

برای خانم باردار یکم بالاس

لب مرزی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
حسرت😥😥 حسرت😥😥 قصد بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان ❤️🧿🤰 مامان ❤️🧿🤰 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری