بهتون لووتیروکسین میده صبح ناشتا بخورین
کمکاره برو دکتر باید کنترل بشه
بالاس لووتیروکسین میدن درست میشه نگران نباش
بالاست برا باردار باید زیر 2/5 باشه لووتیروکسین 100 باید بخوری
سعی کن زیر سه باشه
دارو مصرف میکنی؟
بالاس حتما باید قرص بخوری !
تا الان قرص استفاده نکردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.