خانوما آزمایش تیروئیدم چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

در بارداری باید زیر ۲/۵ باشه.
برو دکتر دارو میده

کم کاری تیروئید داری البته لب مرزه باید دارو بخوری

کم کاری تیروئید داری

بالاهست یکم

تیرویید۴/۲ منم اینجوریه داروهام رو زیاد کرد به دکترم گفتم زیاد نیس گفت نه لب مرزه داروهات رو دقیق بخور

سوال های مرتبط

مامان آیدین جان🍁 مامان آیدین جان🍁 ۲ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان راحیل و رایان💙 مامان راحیل و رایان💙 ۸ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
mobina mobina قصد بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی