خانما آزمایش تیروئیدم چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

تیروئیدت ک 2خورده ای زیاد نیست ولی باید دارو مصرف کنی
t۴ی کم بالاست دکتر من گف اشکال نداذه تو بارداری میره بالا اگ عدد تیروئیدت بالا باشه اون موقعس ک نگران کنندست

بارنج آزمایشگاه خوبه ولی منt4 میشد 14 دکترم دارو میداد.البته من کلا پرکار بود تیروییدم

فکرکنم خیلی بالا باشه مال من ۷۰ بود دارو خوردم اومد پایین فعلا نرفتم دوباره آزمایش بدم

سوال های مرتبط

مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان راحیل و رایان💙 مامان راحیل و رایان💙 ۸ ماهگی
مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان آیدین جان🍁 مامان آیدین جان🍁 ۲ ماهگی
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی