دوستان نتیجه آزمایش تیروئیدم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

کم کاری داری باید بین یک تا سه باشه

کم کاری تیرویید داری حداقل باید ۱.۵باشه باید دکتربری قرص بده بخوری

عزیزم برای هفته شما خوبه
باید زیر 3/5 باشه که هست
اما دکتر غدد هم ببینه بد نیست

چون مقادیر منم تقریبا اینطور بود برام قرص نوشتن حالا شما میخای دکتر هم ببر
ب خودی خود نرماله ولی زن باردار فرق داره

برای زن باردار فک کنم این مقدار نیاز ب قرص داشته باشع

من بنظرم شما کم کاری تییروید داری

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی
مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان آیدین جان🍁 مامان آیدین جان🍁 ۲ ماهگی
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی