نتیجه ازمایش ادرارم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

ببر نشون دکتربده ،دفع پروتیینتم تریس زده احتمالا مثبته ،بهتره باز تکرار کنی

توش باکتری دیده شده یکم و یکم اسکوربیک اسید نوشته دیده شده ببر پلو پزشکت حتما

خدا نکشتت داشتم‌چایی میخوردم کلمه ادارو خوندم ی نگا ب چایی انداختم انقد کمرنگ بود فک کردم شاشه🤣🤣🤣🤣🤣

خوبه عفونت نداری

سوال های مرتبط

مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا وبرسام مامان مرسانا وبرسام ۱۰ ماهگی
مامان راحیل و رایان💙 مامان راحیل و رایان💙 ۸ ماهگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۹ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۷ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری