سلاامم خانمااا ازمایش تیروئیدم چطوره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه عزیزم برا من سه ونیم بود. دکتر بهم قرص داد

خوبه. ولی باز از دکترت بپرس

عالیه کاملا نرماله

کم کاره

خوبه تو محدوده ی نرماله

عالیه

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۸ ماهگی
مامان راحیل و رایان💙 مامان راحیل و رایان💙 ۸ ماهگی
مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان آیدین جان🍁 مامان آیدین جان🍁 ۲ ماهگی
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری