ازمایش تیروئیدم خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

بله عزیز

برا من با دارو شده ۲هنو دارم دارو. استفاده میکنم

دراصل دکترغددمن گفت زیر۲بایدباشه برامن ۷بود۴ماه دارومیخورم اومده۲

بله خوبههه

بلهههههه

سوال های مرتبط

مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان راحیل و رایان💙 مامان راحیل و رایان💙 ۸ ماهگی