سلام عزیزان آزمایش تیروئیدم خوبه ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

حالا بازم با دکتر حرف بزن فک کنم بگ یروز در میان بخور

چون من 4.3بود گقت بالا هست

اره عالیه

قرص میخوری برای تیروئید ؟؟

نرمالش سه هست

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی