عزیزان آزمایش تیروئیدم خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

عالیه

‌اره عزیزم خوبه

اره عالیه کاش منم تیروئید نداشتم 😑یعنی تو این بارداری چیزی نبوده ک من نگرفته باشم 🤦‍♀️

آره گلم نرماله اما اگر قرص میخوری تا آخر بارداری ادامه‌اش بده

اره عزیزم خوبه

آره نرماله

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان راحیل و رایان💙 مامان راحیل و رایان💙 ۸ ماهگی
مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان آیدین جان🍁 مامان آیدین جان🍁 ۲ ماهگی
مامان selin مامان selin ۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۲ ماهگی