تیروئیدم و دیابتم چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

تیروئید بالا عزیز قندتم لب مرز

تیروئیدت عددش بالاس کم کار
قندتم ی خورده بالاس رعایت کن عزیزم

هردوشون بالا

کم کاری تیروئید داری باید قرص بخوری

تیروئیدتم یکم بالاست عزیزم قرص تیروئید میخوری؟

تیروییدتم بالاست باید دارو مصرف کنی کم کاره.

قندت بالاس
ولی تیروئید رو نمیدونم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد
mobina mobina قصد بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی