سلام خانما میشه بگین جواب ازمایش دیابتم چطوره

تصویر
۳ پاسخ

همش اوکیه، برا منم همین عددا بود دکتر گفت اوکیه

بعد ناشتات بالاست

خوبه دیابت نداری ولی رعایت نکنی قندت میره بالا

سوال های مرتبط

مامان 💙عامر نفس👼💙 مامان 💙عامر نفس👼💙 ۹ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی