سلام خانما جواب ازمایش گلوکزم چطوره ؟؟

تصویر
۳ پاسخ

قند دوساعتت بالا زده ولی ناشتا و یک ساعت بعد اوکیه باید رعایت کنی شیرینی و شکر کمتر بخور

من دیر ازمایش دادم بخاطر تیروید دکتر گفت اشکال نداره

جواب ازمایشم بنظرتون خوبه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان جانیار مامان جانیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه ومحمد مامان فاطمه ومحمد ۱۳ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلیمان مامان سلیمان ۸ ماهگی