خانما جواب این ازمایش چطوره

تصویر
۳ پاسخ

یکم هموگلوبین و هماتوکریت و زده پایین
که اصلا مهم نیست.
چون خیلی کمه
قندتونم که نرماله

هموگلوبین،هماتوکریت و پلاکتت پایینه...L زده ینی کم
قندت هم اوکیه

چندتاش بالاست..ولی نمیدونم چیه😂

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی