عزیزم من ۸۰ بود ناشتا ، ۱ ساعت بعد ۱۷۷ و ۲ ساعت بعد ۱۳۶ … گذاشتم گهواره همه گفتن بالاست رعایت کن اما بهداشت گفت خوبه و دیابت بارداری نداری . فردا هم نوبت دکتر خودمه که باید برم نشونش بدم…
برنج ماکارونی سیب زمینی هندونه خربزه میوه شیرین نان کم مصرف کن سعی کن پروتئین بیشترمصرف کنی نوشیدنی های شیرین نخور
قند ناشتات خوبه اما مقاومت به گلوکزت پایینه یعنی بعد اون شربته قندت بالا تر از حد نرماله باید حواست باشه احتمالا دکترت دوباره این آزمایش و تکرار کنه و بهت رژیم غذایی بده
ناشتاخوب بودامادوتا خیلی بالان سعی کت رعایت کنی من هم مثل شمابوددارم رعایت میکنم خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.