دوستان آزمایش قند من چطوره

تصویر
۳ پاسخ

خوبن عزیزم ولی فکر کنم قند دوساعت بعد ناشتات بالا باشه نسبت به قند ناشتات

همش خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری