۷ پاسخ

قند خون ناشتا من ۹۰ بود گفتن لب مرزه رعایت کن ولی تو برگه خودتون نوشته بین ۶۰ تا ۱۰۵ باید باشه ۱۱۰ درکل بالاست

قند خون یکساعته هم باید زیر ۱۸۰ باشه مال شما ۲۰۹ عه اونم بالاست

دوساعته نرماله

برو پیش دکترت احتمالا بهت رژیم بده و دوباره تکرار کنی
شاید هم بگه نیاز به تکرار آزمایش نیست و بگه با همون رژیم کنترل میشه یا بهت قرص و دارو و.. میده

درکل نگران نباش منم بالا بودم رعایت کردم اومد پایین و نرمال شد

قندت بالاست .ناشتا باید تا ۹۲ باشه .دوساعته ۱۲۰ .

خیلی قندت بالاست هم ناشتا هم یک ساعته احتمال خیلی زیاد انسولین میده

عزیزم قندت بالاس خیلی رعایت کن

بالاست فک کنم

اینم‌ج ازمایش

تصویر

ببخشید مثل من یخورده بالاست
احتمالا دکترت بهت رژیم یا متفورمین بده.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق خان مامان فندوق خان ۸ ماهگی