۴ پاسخ

خیلی خوبه قندت..هموگلوبین و هماتوکریت پایینه...تغذیه ت چجوری بود که انقدر پایینه قندت ؟ میشه راهنمایی کنی؟ من میترسم چند روز دیگه که بر آزمایش بالا باشه یوقت

الحمدالله عالی هسا ماشاالله دعا کن متم قندم خوب باسه

عالیه

عالیه قندت

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاه پسر💙 مامان شاه پسر💙 ۱۰ ماهگی