۸ پاسخ

آزمایشگاه دولتی کلا برا خانمهای باردار رایگان هست من از آزمایش مرحله ی اولی هم انجام دادم رایگان بود

عزیزم پزشک بهداشت هم میتونه بنویسه و رایگان آزمایش بدی

من 26هفته رفتم با نسخه ی پزشک رایگان هم بود

بله باید نسخه داشته باشی حالا هر دکتری مهم نیس

من پزشکم برام ۲۴ هفته نوشته هفته آینده میرم

۲۴تا۲۸هفتگی آره ماله منوازالان نوشت نسخشو

من۲۵ هفته رفتم

من ۲۳ هفته رفتم با نسخه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی