۱۱ پاسخ

قند ی ساعت بعد ناشتات بالاس تا ۱۲۰نرماله ولی اون یکیا خوبه

همه چیز خوبه

من که نتونستم بخورم بالا آوردم لعنتیو

اوکیه عزیزم

اره همه چیز خوبه

آزمایش ۲۴ساعته برام نوشت

من یه خرده دفع پروتئین داشتم

خوبه

اره اوکیه

عالیه

بزن هوش مصنوعی تفسیر ازمایش عکس بفرست خط به خط توضیح میده بعد واسه سلامتی دخترام صلوات بفرست

سوال های مرتبط

مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد