دوستان این آزمایش قند خون منه به نظرتون اوکیه؟

تصویر
۲ پاسخ

تا دو هفته نان سبوس دار رژیمی بخور و تان سفید رو حذف کن /میوه های شیرین هر 3 ساعت /برنج مثلا 10 قاشق /بيسکوئيت شیرینی نخور و...
بعد آزمایش OGTTبده آن شاا... اوکی هستی

قند ناشتا و a1cخیلی خوبه. ولی آیتم آخری باید OGTTرو انجام بدی همون که شرت گلوکز خوراکی میدن . مقاومت ب انسولین داری احتمالا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری