تا دو هفته نان سبوس دار رژیمی بخور و تان سفید رو حذف کن /میوه های شیرین هر 3 ساعت /برنج مثلا 10 قاشق /بيسکوئيت شیرینی نخور و...
بعد آزمایش OGTTبده آن شاا... اوکی هستی
قند ناشتا و a1cخیلی خوبه. ولی آیتم آخری باید OGTTرو انجام بدی همون که شرت گلوکز خوراکی میدن . مقاومت ب انسولین داری احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.