دوستان این آزمایش قند منه ببینید چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه نرمال هس

خیلی خوبه پایینه.برنج داره گلم بالای اون رنج قند حساب میشه

خوبه نرماله

زیاد که نیست ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق خان مامان فندوق خان ۸ ماهگی