۹ پاسخ

خوبه عزیزم

حالا میبرم نشون دکتر میدم

برا تیرویید باید قرص بخوری

انشالله که چیز مهمی نباشه 🥲🥲

هردو نرماله

قندت خوبه،تیروئید فکر کنم یه قرصی بده چون منم این عددبودم قرص میخورم

خیلی میترسم من اصلا تیرویید نداشتم تا حالا

کم کاره ؟؟؟

تیروئیدت رو ببر دکتر ببینه ، قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری