۶ پاسخ

بالایی گلم خیلی رعایت کن

عزیزم قند یک ساعته و دو ساعته ات بالاس داخل بارداری باید زیر ۱۲۰ باشی برا شما ۱۵۵ هس
حتما برو دکترت نیاز باشه دارو میده یا تغذیه ات حتما رعایت کن

کمخونی داری و ویتامین دی ات پایینه

قرص آهن میخوری؟

قندت خوبه ، یکم ویتامین دی پایین هست و یکم کمخونی

متعادلع

سوال های مرتبط

مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری